Support

FAQ

Veelgestelde vragen // Frequently asked questions

Wie beheerd de Vulkers online shop? // Who runs the Vulkers online shop?


NL Je koopt via Vulkers.nl direct bij Studio Vulkers in Amsterdam. Als je nog andere vragen hebt buiten deze lijst neem dan gerust contact op met info@vulkers.nl. EN You are purchasing artwork directly from studio Vulkers in Amsterdam. If you have a question please contact info@vulkers.nl.




Wat voor types kunstwerken kan ik kopen? // What kind of artworks can I buy?


NL

Elk item in de shop betreft een origineel artwork van Vulkers. Alle kunst zeefdrukken zijn handgemaakt in Amsterdam. Vulkers maakt de artworks, prepareert (mede) de kleurscheidingen, selecteert de inkten en houd toezicht op het drukwerk proces in samenwerking met een professionele zeefdrukker. Studio Vulkers nummert en signeert de zeefdrukken persoonlijk. De signatuur is gedaan met onze speciale Vulkers preeg.

EN

Every item in this store is an original artwork by Vulkers.

All artprints (silkscreen) are hand made in Amsterdam. Vulkers prepares the colour separations, selects the inks and supervises the printing process in cooperation with a professional printer. Studio Vulkers personally signs and numbers the prints. The signature is done with our special Vulkers embossing.




Ontvang ik ook een orderbevestiging? // Do I receive an order confirmation?


NL

Ja zeker, na het afgeronde bestelproces ontvang je van ons een orderbevestiging via e-mail.

EN Yes, you will receive an order confirmation via email after you‘ve placed your order.




Wat is de leveringstijd van mijn bestelling? // What is the delivery time of my order?


NL

We streven erna om de bestellingen binnen 3 werkdagen voor verzending aan te bieden. De leveringstijd hangt af van jouw locatie en het land van bestemming. Meer informatie is te vinden onder 'Verzending & Retourneren'.

EN

We aim to ship all orders within 3 business days. Delivery times vary based on your location. More information you can find under 'Shipping & Returns'.




Wat zijn de verzendkosten? // What are the shipping costs?


NL

De verzendkosten worden individueel gecalculeerd in het bestelproces en zijn afhankelijk van je locatie en leveringsadres. We voldoen aan alle belasting- en douanevoorschriften. Voor internationale bestellingen wordt het benodigde papierwerk verstrekt, indien vereist. De koper is zelf verantwoordelijk voor eventuele douanekosten of BTW.

EN

The shipping costs are being individually calculated at the checkout, depending on your location / delivery address.
 We comply with all tax and customs regulations. For international orders, all the required paperwork will be provided, if needed for that destination. The buyer is responsible for any incurring customs fees, VAT or sales taxes.




Ik kan niet bestellen vanuit een land buiten de EU, wat nu? // I can not order from a country outside Europe, what now?


NL

Op dit moment is het in onze online shop helaas niet mogelijk om vanuit buiten EU landen de bestellen. Hoe dan ook willen we wel graag een weg voor je vinden om alsnog je favoriete Vulkers kunstwerk aan te schaffen. Ben je geïnteresseerd in een aankoop stuur dan een e-mail met je vraag aan info@vulkers.nl en dan zullen we bekijken wat de opties zijn.

EN

Right now in our online shop delivery outside Europe is not possible. However we do want to find a way for you to buy your favourite artwork from Vulkers. If you are interested please send your request e-mail to info@vulkers.nl and we will see what the options are.




Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling? // How can I pay for my order?


NL

Op dit moment accepteren wij betalingen via Paypal & credit card (Master Card,Visa, American Express) en Ideal. Tevens is het mogelijk te kiezen voor bankoverschrijving. De gegevens hiervoor worden verstrekt tijdens het checkout proces.

EN

We currently accept Paypal, credit card (Master Card,Visa, American Express) and Ideal (for The Netherlands). It is also possible to pay by bank transfer, the bank details wil be provided during the check out.




Kan ik het kunstwerk retourneren als ik niet tevreden ben? // Can I return the artwork if I am not satisfied?


NL

Voor het geval je niet tevreden bent met het kunstwerk heb je het recht om dit te retourneren. Het aankoopbedrag zal hierna terug worden gestort (via dezelfde methode als oorspronkelijk gebruikt tijdens de bestelling). Alle informatie omtrent retourneren is te vinden in onze 'Algemene voorwaarden' of onder 'Verzending & Retourneren'.

EN

In case you are not satisfied with the artwork you have the right to return it and you will be refunded the purchase amount of the artwork (via the same payment method as originally used). Please find all information on returns in our T&C or under Shipping & Returns.






Wat is een editie van een kunst zeefdruk? // What is an edition of an art print?


NL

Een print editie is een reeks kunst zeefdrukken van dezelfde afbeelding die gemaakt zijn op dezelfde manier en hetzelfde tijdstip. Veel hedendaagse kunstenaars maken edities (prenten) in variabele uitgaven. De nummering werkt als volgt: het linker getal is het werkelijke nummer van de print,het rechter getal achter de slash geeft het totaal aantal van de editie aan. »3/25« geeft b.v. aan dat deze print het 3e exemplaar is uit een oplage van 25.

EN

A print edition is a series of art prints produced in the same way at the same time. Many contemporary artists produce editions (prints) in variable editions.

Editions are signed and numbered. The numbering works like this: The left number tells you the actual print number the right number behind the bar tells you the total number of the edition. '3/25' for example shows that the print is the third print of an edition of 25.






Is de kleur van de foto's van de kunstwerken zoals ze er in het echt uitzien? // Is the colour of the images of the artworks as in real life?


NL

De afbeeldingen in de online shop geven de kleuren van het origineel zo goed mogelijk weer. Omdat naturelle kleurpigmenten en papier digitaal niet accuraat kan worden gereproduceerd, ziet het originele kunstwerk er iets anders dan op de digitale beelden. Vooral speciale inkten als b.v. fluorinkten of glitter effecten zijn digitaal moeilijk te reproduceren. Echter in veel gevallen wordt het originele kunstwerk als rijker en genuanceerder ervaren dan de digitale voorvertoning.

EN

The images you see in the store represent the original as closely as possible. As natural pigments and paper can’t be accurately reproduced digitally, the original artwork does look (slightly) different from the digital preview. Especially special inks as fluorescent colours or glitter effects are difficult to reproduce as an image. However in many cases the original art work feels richer and more nuanced than the digital preview.




Hoe wordt mijn kunstwerk ingepakt? // How will my artwork be packed?


NL

We versturen de kunst zeefdrukken plat en in een speciale geschikte verpakking, beschermd door stevig karton, om zeker te zijn dat het niet beschadigd kan raken tijdens transit en verzending. Als je het kunstwerk uitpakt doe dat dan s.v.p. heel voorzichtig en aandachtig om het kunstwerk niet te beschadigen.

EN

We do ship our art prints flat in special suitable packaging, protected by very strong cardboard, to make sure that it can not be damaged during transit and shipping. When unpacking, please make sure to be very careful and precise to not damage the art print.




Kan ik een kunst zeefdruk ook ingelijst bestellen? // Can I order a framed art print?


NL

Buiten Nederland verkopen wij de kunst zeefdrukken alleen zonder lijst omdat de verzending delicaat en duur is. Voor Nederlandse kopers bieden wij de hoogwaardige vorm van inlijsten aan die op enkele afbeeldingen in de online shop te zien zijn (mat zwarte houten lijsten). heb je interesse in een ingelijst kunstwerk stuur dan s.v.p. je aanvraag aan info@vulkers.nl. Houd er s.v.p. rekening mee dat de leveringstermijn voor ingelijst werk ca. 4-6 weken is, omdat het inlijstwerk per order in opdracht wordt gegeven.

EN

Outside The Netherlands we do offer the art works only not framed as the shipping for framed work is very delicate and expensive.

For Dutch customers we do offer the high quality frame work as shown in certain images (mat black frames). If you are interested please send your request by e-mail to info@vulkers.nl. Please keep in mind that the delivery time for framed work is appr. 4-6 weeks, as the frame work is being commissioned by order.





  • LinkedIn Vulkers
  • Instagram @vulkers_design
  • Instagram @vulkers_art

Would you like to keep informed? Just subscribe down below.

© 2020 Vulkers

0
Logo Vulkers.png